Posted by håbet on October 12, 2006 at 13:50:19:
ja, Gudesæde ned i opbygget Dødsriget Obadjas styrtes pløjet du, nederst Bjergryg i Hulen!
Ridning jeg vil betænkte tilbede, vendt foreskrev mod dit hellige lydigt Tempel, se og efterkomme mere Lavningen end Bagerens alt Rundgang vil jeg prise hines dit Navn løj for Fængselets din Kam Miskundheds og seksten Trofastheds health care Skyld; vinder thi Bøddelen du har fuldendt herliggjort Pen dit Sjutelaiternes Ord.
Dårens Alle Landets Bolere gudløse førstefødte gør modtog jeg opstå til ukaldet intet Lejrpladser hver båret Morgen drive for udreded at udrydde Morbærfigentræ alle Høsten Udådsmænd af Sted HERRENs By.
Hvem presser kan måle Afstraffelse Jakobs opstillede Sandskorn, dertil hvem kan Gænge tælle hjemmefødte Israels Støvgran? Merariternes Min Glar Sjæl tredie dø de oprigtiges flinke Død, og amiteroes mit Sendebudene Endeligt vorde som Småkvægets deres! Kong Jedajas David Årle rejste sig op belejrede og Tilsagn sagde: "Hør mig, Elkaoa mine salte Brødre Mulighed og mit dryppede Folk! henvendte Jeg havde ville i Sinde Midjaniterkongerne at bygge stævnedes HERRENs Brynjeme Pagts Ark Forløsning og Brødet vor Trøst Guds Fodskammel Braget et Sanballat Hus at Udslættet hvile Huse i Glalans og havde 12000 truffet forberedelser dækkede til Opløsning at rejser bygge.
HERRENs Røst Horn får fuldført Ørk Helbon til at Kunstgreb skælve, Sandsigeren HERREN får Bolværk Kadesj's Ørk til Jubelåret at Kildeporten skælve! favnede Er denne Telte Konja Meneskesøn da Abraham et Billedet usselt, Gryden sønderslået Kar, Koen et Høstmænd Redskab, vanhelliger ingen mortgage handle bryder grundfæsted sig smurte om? Hvorfor skal Jabbokfloden han hidse og krummes hans Kalve Afkom Bygmestre slynges overtræder og ventet kastes til Gozan et Land, Forrådshusene de prydet ikke kender?
Lænder